Promocja każdego produktu czy usługi wymaga często nie tylko odpowiedniej ilości czasu, na to by przygotować odpowiednią kampanię reklamową, ale również odpowiedniej ilości środków, które na ten cel zostaną przeznaczone.
Nie inaczej jest jeśli chodzi o gry fajne. Jako, że w internecie istniej ogromna konkurencja pomiędzy serwisami oferującymi darmowe gry w internecie, musi być ona przeprowadzona z należytą starannością. Inaczej będzie ona stratą czasu i co ważniejsze większości środków. Promując gry fajne należy pamiętać przede wszystkim o grupie docelowej. Warto więc przeprowadzić odpowiednie badania marketingowe, które pozwolą nie tyle na jej określenie co na poznanie ich preferencji.
Tak właśnie najłatwiej jest zdobyć przyszłych odwiedzających gry fajne. Należy pamiętać również o mailingu, który będzie do niej wysyłany jak również i o pozycjonowaniu na określone frazy. Muszą one być odpowiednio dobrane, gdyż w przeciwnym razie efekt seo będzie mizerny. Najlepiej jest więc zlecić je profesjonalnej firmie zajmującej się pozycjonowaniem stron internetowych.